tisdag 24 januari 2012

Det är svårt att hålla tyst när alla frågar hur det går.

Om en och en halv timme ska jag ta bussen till Romrom (aka Mormor). Vi ska avnjuta en god middag och sen blir det träning! Halv åtta är det dags för fys, löpning och smidighetsövningar. Yippieeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Eller?

 Idag blev jag underkänd i kemi. Kan ni tänka er. Bara sådär hoppar jag 3 steg ner på trappan. Not good. Nej men det var faktiskt så att jag (tillsammans med hela klassen) inte hade gjort några frågor från ett kapitel i kemiboken som vi hade för länge sedan. Men nu har jag gjort dem, so I'm back on track!
 Hursomhelst. Jag sitter med denna förbannade historia och pluggar och skriver, men jag tycks ha fastnat på den sista uppgiften: "Skriv ner tre viktiga följder efter kriget och motivera varför dessa är viktiga."
 Klura på den ni och lämna en kommentar eller två så att jag förstår!

sitter här och tänker djupt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!