tisdag 24 januari 2012

We keep marchin on.

Alltså FYFAN för löpning i spåret när det är snö på marken så att det känns som om man springer på sand. I don't like it. Men det är bra för lill-kroppen min i alla fall. Efter spåret körde vi lite häckhoppning och slalomspringning (?) och sist men inte minst den gamla hederliga plankan, sit-ups, armhävningar.. Träningsvärk imorgon? Nja, vet inte riktigt. Nu när jag har blivit så biffig när jag har börjat gått på gym så behövs det lite mer för att en hunk som jag ska få träningsvärk. Höhö. Not really va..
 Jag ligger just nu och väntar på att mitt Gossip Girl avsnitt ska ladda klart, sen blir det sova sova sova! Imorgon ska jag gå upp lite tidigare och gå till skolan lite tidigare för att kolla igenom engelskglosorna som vi har förhör på imorgon.

 Kan ju förövrigt säga att jag har ätit fem mackor idag. Det är så oerhört sanslöst gott. Sånt här "Varsågod"-bröd från Skogaholm med Herrgårdsost. OCH SMÖR SÅKLART. Fast nu lät jag som en smör-ätare, ni vet en sån där som tar en matsked och mumsar på? Självklart så är fallet inte så. Jag menar bara att utan smör så blir det inte lika gott. Åååh längtar till frukost.

Ser ni det där lilla såret på min handled? (inge emo, i promise). Det fick jag på gympan i måndags när Maja skulle peppa mig till att fortsätta med höga knän på en sån där mjuk matta. Den mest smärtsammaste peppning jag nånsin varit med om kan jag ju säga. Det gör ont nu när jag skriver detta inlägg just för att kanten på datorn trycker emot. Det är liksom ömt. Och när jag knyter handleden gör det också ont???? Maja din lilla idjut.

1 kommentar:

Kommentera här!