måndag 2 januari 2012

Jag vill leva för dagen och inte låta natten sluka mig något mer.

Melissa Horn. Det är en bra tjej det. Fina texter, som man förstår och kan sätta sig in i liksom. Mycket bra. Toppen helt enkelt.

 Snart bär det av mot Anette. Det kommer bli så trevligt så. Och AggebaggeAgaton får jag ju träffa också! Den gosen. Jag ska gosa och ge honom så mycket kärlek! Tog förövrigt på mig ett armband på vänster handled. Herrejösses, det höll ju på att åka av. Satte det på höger handled istället och då satt det helt okej. Konstigt det där. Varför har man egentligen en större höger handled och en större vänsterfot? Det har jag i alla fall. Fast inte sådär flera storlekar större men typ första gången jag provade mina fotbollsskor, då satt den vänstra tajtare. Ett litet mysterium det där må jag säga.

 Igår försökte jag vara lite kreativ och fixa med bloggen. Resultatet blev en svartare färg på texten och ett annat typsnitt för rubrikerna. That's it liksom! Vill ha lite förändring, men jag vet inte vad. Hjälp mig? Bra. Kom på två till löften (haha tänkte skriva lögner först, ackack). Jag ska lära mig att redigera i Photoshop och kunna göra det bra, och jag ska lära mig HTML koder. Så att jag kan göra bloggen precis hur jag vill liksom. Just nu vill jag till exempel ha centrerad inläggsrubrik, men det vet inte jag hur man fixar. Så dessa två ska jag försöka bli bra på!

 Här är mitt zupersköna pannband som jag fick i julklapp. Mycket bra mycket bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!