torsdag 26 januari 2012

Just want to hold you here in my arms.

Känner att jag är i någon form av vinter-depression. Jag längtar så mycket till brunbrända ben, klänningar och jeansshorts, balen och USA. Och mitt uppe i all denna depression så öppnar sig himlen och slänger ner några decimeter snö? Känns inte riktigt som om han lyssnar på mig där uppe. Fast det är ju trots allt bara januari, och vilket år har det inte varit snö i januari liksom? Det är ju bättre än regn och gegga, men allra bäst är ju vårvädret som leder till sommarvärme.
 När jag skypade med Anna idag och såg mig själv i webbkameran, alltså jag blev ju chockad. Är så oerhört blek att det inte är sant. Man ser så mycket fräschare ut med lite färg på huden tycker jag. Men nu är det ju faktiskt så att sisådär nio-tio miljoner personer till bor i detta land, så jag är ju inte direkt ensam med mina depressioner och problem.

Öland 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!