fredag 27 januari 2012

Loving me loving you.

Sitter här och äter lite frukost. Idag har jag faktiskt sovmorgon. Igår råkade jag göra ett litet misstag. Vi hade tydligen inte sovmorgon.. Wupsi. Att jag har kommit två-tre minuter sent den här veckan får väl gå an, men att ta fel på sovmorgon? Skärpning Jenny. Men vad ska man säga? Jag är en tisoptimist helt enkelt.

 Jag har precis sprutat ner mitt hår med en blomspruta (med vatten alltså). Haha alla bara skrattar åt mig när jag gör det. MEN jag lyckas faktiskt få bort morgonkrullet och kan faktiskt ha utsläppt! Det blir lite afro dock, men jag har ju min kära spray. Jaja, nog om hår. Idag har jag på mig detta:

Morrn morrn!

Åh! Idag ska jag gå till skolan vilket betyder att jag ska få lyssna på min iPod. Och inte bara vilken iPod som helst, iPoden med min januari-lista, och den är bara bäst. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!