onsdag 11 januari 2012

Långa nätter.

Nu är jag färdigduschad och klar. Skönt med träning. Mindre skönt att den var inomhus. Fotboll inomhus = brännsår. Mitt knä gör lite ont just nu faktiskt.

 Jag håller också på att ladda ett avsnitt av Vampire Diaries, känner att jag måste kolla fort som tusan för att se vad Matilda faktiskt menade med det hon sa! Herrejösses.
 Jag kan också meddela er att jag sitter i min zzzzupersköna mys-dress som jag har fått av faster min. Och hon kallar sig själv "Elaka faster".. Joho, tjohej du! Nä så är det ju inte riktigt. Jag äter vindruvor också. Idag är de gröna. Jag föredrar nog röda vindruvor, men vissa gröna kan vara riktigt goda! Som de jag äter till exempel. Frukt överhuvudtaget är som godis för mig typ. Speciellt nu när jag tränar så mycket! Mums är det.

 JÄTTEmysig är min mysdress faktiskt.
Nämen titta. Den är faktiskt sådär mysig så man blir på smajl-gos-pose-humör också.
Också vindruvorna, delicous.


Natti natti nattinuffsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!