lördag 7 januari 2012

So hard to see clearly.

Ja ni.. Tårt-bak, presentöppning och en massa god mat är vad dagen har bestått av. En glad dag helt enkelt. Vi smällde också lite småraketer och tände sånna där ljuslyktor. Ni vet, sånna som man tänder på en strand i Thailand typ också seglar de iväg mot himlen. Jättefint! Ammy var med på kalaset också, mycket trevligt!

 Idag var det ju premiär för Gladiatorerna! Det ska jag kolla på varje lördag, det är ju faktiskt väldigt kul. Ååh jag skulle vilja springa den där hinderbanan de springer. Herrejösses vad jobbigt men OJ så kul det måste vara! Aja, jag får ju i alla fall springa på löparband på gym & sim imorgon.. Haha nej men jag ska inte klaga, det är kul att gymma! Imorgon blir det nog gym på morgonen, och sen ska jag förmodligen koka ihop någonting med fröken Kokk. Jeffa the Heffa.
 Men nu ska jag nog börja på andra säsongen av Vampire Diaries och sen säger jag nattinuffsan.

 HOPPAS DU HAR HAFT EN MYCKET FIN B-DAY LINNEA!
Du får en jättefin pöss-flirt bild av mig. Fast finast var ju mitt lilla collage..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!