söndag 8 januari 2012

Walkin' in sunshine.

Sitter och läser Snabba Cash. Ouff. Allt ba fuckar upp sig, och tänk om de lackar ur. Men snart så rullar business igen. Boken är bra i alla fall! Har dock bara kommit till sida 86, så det är en bit kvar - den är ungefär 500 sidor. Undrar hur det ska gå med denna bok när skolan drar igång igen (imorgon.......). Jag kanske inte har tid! Eller så får vi en annan bok som vi ska läsa.. Aja, jag ska läsa ut den någon gång i alla fall! I sommar ska jag börja på den andra boken också. För då ska jag ha läst ut den första.
 Klockan är tio över tio och jag ska faktiskt snart gå till gymmet! Eller gå och gå.. Min snälla mor skjutsar mig. Skönt. Jag har inte tränat på två dagar, detta är jättekonstigt men jag har typ.. gym-abstinens? Hmm.. Aja, det ska bli skönt att träna i alla fall! Tänkte väl dra mig dit till kvart i elva, så att jag är klar vid tolv - och då ringer jag Jeffa the Heffa. Bra plan. Stabil. Stadigt. Over and out.
vanliga hälsningar / galen_tjej_96

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!