lördag 28 januari 2012

Tillbaks i gamla vanor när du hörde av dig igen.

Den här lördagen har bestått av mormor-häng och rensning ur alla rummen vi renoverat.
 Jag åkte till mormor runt halv 12, för att hon sa att hon var yr och mådde dåligt. Jag blev ju självklart orolig så jag stack iväg till bussen och var med henne tills hennes väninna kom. Vi fikade tillsammans och sen drog jag mig hemåt. Fick dock sitta och vänta på bussen i 12 minuter för att den var försenad. Okej visst, det går väl an på sommaren men INTE när det är minusgrader och jag inte har några vantar eller varma skor. Hursomhelst. Jag kom hem och mamma och jag började rensa. En massamassa lådor med allt möjligt i körde vi upp till garaget (notera vi). Jag har också kollat igenom mammas LP-skivor och jag hittade några guldkorn faktiskt. Nu sitter några på väggen, men de självhäftande magneterna (jag har ju magnetvägg) tog slut så jag har inte hunnit sätta upp alla LP's än. Men imorgon blir det förmodligen till att köpa det (vart vet jag dock inte.. tips?) och sen vidare till XXL för att köpa löparbyxor!
 Nu ska jag nog sätta på en film eller ett gossip girl avsnitt! På tal om serier; HERREGUD VAD JAG LÄNGTAR TILLS HELA SÄSONG 9 AV ONE TREE HILL FINNS UPPE!!!!

(anna, titta inte på denna video - den är från säsong åtta, och jag vill ju inte förstöra allt om du inte sett det liksom!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!