onsdag 8 februari 2012

"Ät en banan."

Alltså. Jag har ingen fantasi idag. Rubriken kommer från Marias mun. Och nej, jag vill inte ha banan.
Sitter här och dricker...... *trumvirvel*.... TE! Bäst. Gott. Värmande. Är så frusen på morgnarna. Idag fick jag ju lite sällskap vid frukostbordet, så bra så. Maria och Johanna satt med mig. Men inte längre. De ska åka om en kvart. Jag ska inte utanför dörren förrän om 45 minuter typ.
 Idag har jag på mig en marinblå stickad tröja, min rödblårutiga skjorta och ett par gröna byxor. Känner mig lite skogs-mullig på något sätt.


 Såg nyss att jag hade fått en lång kommentar från Tele2 på mitt inlägg när jag var lite.. frustrerad. Tack så mycket för att du kontaktade mig! Trevligt trevligt. Då blir man nöjd som kund :-) Hursomhelst. Det är ju mest min kära Anzo som kommenterar, tycker ni andra kan göra det lite också? KoMiGEn nu. You can do it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!