tisdag 7 februari 2012

Just like a wavin' flag.

Alltså. Herregud vilken träningsvärk jag har. Från tyngdlyftningen igår. AAAAAAAH MINA BEN VIKER SIG. Och idag har jag kört spinning, som grädden på moset liksom. Nejnej mina ben är i strejk. De kommer vika sig under min promenad till skolan imorgon, and I don't blame them. Jag har använt mina ben väldigt mycket nu på sistone. Sprungit mycket på löparbandet, gått till och hem från skolan varje dag, tyngdlyftning (alltså jag och Amanda tävlade och la på 50 kg på stången, och körde knäböj, medan resten av klassen lyfte 10.. ÄR JAG DUM I HUVUDET? Ja.), spinning och fotbollsträning. Cupen i helgen, ja den har jag lite träningsvärk från också. Det verkar vara det enda jag har nuförtiden. Träningsvärk. Det börjar bli en vana liksom. Men jag bygger ju så starka muskler så vad gör smärtan om jag blir stor och stark :-)

 Nejmen seriöst. Jag. Har. Ont. Idag höll jag på att ramla i trappan i matsalen. Jag svär. De började vika sig men jag lyckades hålla mig på fötterna med min smidighet.

 Idag efter skolan följde Maja med mig en snabbis och vi pluggade, och sen när hon gick så pluggade jag ännu mer. Det går bra nu. Idag fick vi även reda på att vi slipper genetik-provet. Hallelujah.
Idag var jag även på Tibbles öppna hus. Jag åt godis tillsammans med Elin och kikade på ekonomi och sam-media linjerna. Jag har koll på läget. Jag vet vad jag ska välja! Dock vet jag inte vad jag ska placera som 3e och 4e handsval..? Liksom vilken linje av två linjer som ska bli 3a och 4a. Nåväl, jag kommer nog på en lösning.

 OCKSÅ EN LITEN FÖRÖVRIGT. Idag kom Maria hem! Tillsammans med fröken Tolstoy. Det är nämligen så att de ska på studiebesök imorgon (och var på ett idag), därav besöket. Alltid trevligt! Men nu måste jag faktiskt sova, imorgon är det ju skola! Och ja, nationella provet idag gick så bra så. Tror jag.

Bra bild. Nööööthhhh. Hursomhelst. Den här tröjan vann jag i Spanien typ.. 2006 på en bar (La Playa, som det står på min fina och oerhört bekväma t-shirt) när jag och pappa tittade på en fotbollsmatch! ÄR MED ANDRA ORD TUFFAST I STAN IDAG/INATT. Avslutar detta inlägg med lite citerande av Bert; Nattinuffsan!

1 kommentar:

  1. Du har ju inte precis starka muskler om du får träningsvärk hela tiden?

    SvaraRadera

Kommentera här!