tisdag 14 februari 2012

Boy's don't cry.

Sitter och tittar på Vakna! med the Voice. Stackars Jacob. Jag skulle aldrig äta kanel alltså. Måste ju vara svinäckligt och starkt och bara usch på alla sätt. Men just nu sjunger Ulrik Munther i studion. Han är så söööööööt. Och jag tycker faktiskt han sjunger bra! Fina Ulrik.

 Idag är det som sagt profildag! Blir nog bra det här. Försöker hålla mig på den positiva sidan. Jag tycker ju om att skriva så det kanske blir jättekul!! Men då vill jag helst skriva fritt och inte få en massa uppgifter.

 Jag har svinont i min arm. Från gympalektionen igår. Blev tacklad av Calle. :'( Don't like it. Det är liksom som ett ENORMT blåmärke fast det syns inte? blä blä blä.
Tycker jag ser lite annorlunda ut idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!