tisdag 14 februari 2012

Det ekar över hela staden.

Sitter här och har lite småkramp i mina ben från kvällens pass.

.. Fast nu har jag förflyttat mig till mamma och pappas sovrum och tittar just nu på Grammis galan!

 Hur som helst. Idag var det cross fit som stod på schemat. Herrejösses. RÄTT så jobbigt pass. Men det är bara å tuta och köra!!! Känns ju faktiskt skönt såhär efteråt. När man känner att man tränat.
 Jaha. Skrivardagar var det idag som sagt. Det var skönt. Inte jättekul men det var liksom lugnt. Satt och skrev lite texter, plockade lite på gitarren och sjöng lite grann. Det var inte så farligt med andra ord! Och dagen har dessutom varit värsta berömmelse-dagen. Alltså inte kändisskap, utan jag har fått beröm. Alltid kul ju! Fick beröm för mitt skrivande av Märta (ååh gulliga gamla författar-Märta <3) och dessutom fick jag beröm för min röst! Hihi alltså jag blev jättegenerad. Märta kom fram och frågade om jag kunde sjunga en låt för skrivar-gruppen för att hon tyckte jag hade en sån vacker röst. Trodde jag skulle smälla av. Det gjorde jag ju då icke. Nejnej. Jag sjöng och spelade gitarr på rasten istället. Och då kom det några sexor fram och bad mig sjunga för dem? Haha herregud. Nej grammis-galan, hej på dig.

 Jag tror nog att Veronica Maggio får pris. Och Avicii.

HON FICK JU PRIS FÖR BÖVELEN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!