onsdag 1 februari 2012

C'mon and party party party.

Nej, tack inte såhär på morgonen. Är så himla morgontrött nuförtiden? Förstår inte meningen med att gå upp liksom.
Alltså. Spinning. Inte. Min. Grej. Har väldigt ont på grund av sadlarna. De är ju typ som sten???? Lite mjuka kan de väl ändå få vara.
 Igår var det ju öppet hus på Åva och vi tittade som sagt på Natur. Måste säga att jag blev avskräckt. Fysik hit, kemi dit, biologi där och matte fem här. En massa sånt där jag tycker är tråkigt liksom. Så någon natur vet jag inte om det blir för mig. Orkar inte med allt plugg liksom. På torsdag ska jag på öppet hus på Täby Enskilda, vi får se vad jag kikar på där!

 Idag har jag engelsk-diagnos klockan halv nio, när vi börjar. Det ska nog gå bra. Dock hade jag ju mattediagnos i måndags. Vanligtvis så klarar jag av matten, jag är liksom inte dålig på den - men i måndags, herrejösses. Okej jag var enormt trött och hade i princip sovit på biologilektionen innan men hursomhelst, jag gjorde väldigt mycket slarvfel och det fanns tal då jag inte ens kunde addera rätt? Alltså plussa. 4+5 är sex i mitt huvud tydligen. Men min mattelärare sa att det var väldigt många som var trötta den dagen och att jättemånga hade gjort massa slarvfel som jag gjort. Tur det.
 Nu ska jag dricka mitt te och börja göra mig i ordning. Hej med er!


SKÅL säger tjejen med världens spändaste mun. Ser ni att jag har på mig min Hollister-tröja idag? Den är jätteskön, mycket trevligt. Jag har också ett par bruna typ kostymbyxor/chinos/oversize byxor till och en lång kofta. Bekvämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!