onsdag 1 februari 2012

Killing me softly.

kolla vad jag är cool idag då??!????! hiho.
 Jag har ett litet problem. Det känns som om vi har jättemycket att plugga, men jag vet inte vad jag ska plugga på? Enormt konstigt må jag säga. Hursomhelst. Konsumentkunskapsuppgiften är klar och inlämnad, mattediagnosen gjord, och likaså engelskdiagnosen. Vi har ju svenska nationella nästa vecka, men hur pluggar man till det egentligen? Och imorgon ska vi till Vetenskapens Hus och labba med bananflugor. Titta på deras gener och leka med deras kroppar. Nej vad hemskt det lät. Aja, jag bryr mig inte om dessa skapelser så I couldn't care less om de dog. Jag dödar de ju själv när du flyger framför mina ögon.

 Nejmen hörni. Vet ni vad? Min mamma började använda en vinterjacka, som jag hade förra året, igår och hon hittade en hel skatt. Min silverring som har varit borta i ett år ploppade upp ur fickan, likaså min gamla halsbandsklocka. Och tänk vad elak jag har varit. Beskyllt min mor för att ha stulit ringen när det i själva verket var JAG som tappade bort den? Eller ja, jackan stal den kan man väl säga. Men vilken tonåring har inte skyllt en massa saker på sin mor någon gång i livet liksom? Tänk vad mycket skit våra mödrar måste ta. När jag blir mamma så ska jag vara som Grynet; Ta ingen skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!