onsdag 15 februari 2012

How'd you like that.


SER NI VAD TRÖTT OCH SLITEN JAG ÄR????? Jag pluggar så otroligt mycket dessa dagar. Skön att alla prov och grejer snart är över. Idag har jag pluggat historia hela dagen. Ska läsa på kapitlet en gång till efter träningen också. Prov imorgon (hoppas vi, vill inte ha på fredag). I morgon tänkte jag fortsätta med min faktatext om förintelsen och bli klar med den. På fredag tänkte jag börja lite smått på vår powerpoint-redovisning i genteknik (biologi förstår ni) och sen på kvällen är det faktiskt bowling och spelarmöte/gott käk med laget! ÄNTLIGEN NÅGOT SOM HÄNDER I MITT LIV. Hela helgen kommer sedan att spenderas med näsan intryckt i olika biologiböcker, genteknikböcker, DNA-böcker osv. Looking forward to it.

Rubriken talar om att jag har fått upp gnistan för the Kooks igen. Kära pojkar, i like you guys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!