torsdag 16 februari 2012

Can't you see what's wrong.

Jag tycker att jag har sovit gott idag, men det verkar inte min kropp tycka. Den är väldigt slapp och mina ögon är sådär morgonkänsliga för ljus, och så fort jag blinkar så vill ögonlocken stanna nere.

 Jag har hittat en ny artist såhär på morgonen! Ed Sheeran. Fin och bara jättebra. Ska få in honom på lilla iPoden när jag kommer hem. Hinner inte nu! Men Coldplay i lurarna är aldrig fel.
 Idag är det förhoppningsvis prov och det kommer gå bra!! Det kommer gå så bra så. HUH!!!! Och idag får jag träffa Majsan och min lilla rump-bebis Amanda (hockeyrumpa i mitt hjärta) så it's all good.

 Nej nu är klockan kvart i så jag ska göra mig i ordning! Idag återgår jag till gamla vanor, promenad till skolan blir det. Herrejösses, med min smärta i benen (och rumpa, dör) så vet jag inte riktigt hur det kommer se ut när jag vaggar fram och tillbaka på vägen, men jag ska nog komma fram ska ni se!

 AAAAH EN VECKA KVAR AV DETTA HELVETE SEN ÄR DET SPORTLOOOOOOV


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!