torsdag 16 februari 2012

Take a piece of my heart honey.

Och nu, tolv timmar senare, sitter jag återigen här i min lilla hörna vid köksbordet. Den här gången har både det ena och det andra slunkit ner i mig. Fast nu lät det som om jag är världens odjur som äter allt (vilket i och för sig är sant till en viss nivå) men det jag menar är att jag har druckit te, ätit rån och pluggat. Sen har jag ätit kinamat och pratat skit med pappsen. Och gissa vad jag ska göra nu? Plugga. Eller, plugga och plugga.. Jag ska skriva klart min faktauppsats om förintelsen! Och idag gjorde jag provet om andra världskriget, gick galant tyckte jag. Hoppas det ser lika galant ut på betyget.

 Nej nu ska jag inte sitta framför facebook och alla dessa sociala medier, dags att skriva!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!