lördag 18 februari 2012

Born this way.

Ojdå ingen uppdatering igår. Nåväl, jag hade en anledning.

 Igår slutade min sista lektion tre, så jag kom hem vid halv tre. Jag sminkade mig, bytte kläder och snyggade till mig i snabb takt för att sedan ta kvart över fyra bussen till centrum, och därifrån tåget till Tibble Bowling! På tåget träffade jag Niklas och sen vid Täby Kyrkby kom det ett gäng från laget och vi började prata om sugmärken. Trevligt.

 BOWLINGEN DÅ. Jag gjorde TVÅ strikes, men ingen räknades?????? Men jag orkade inte inte gå och säga till, men rent tekniskt sett så vann jag. 
 Efter det bar det av till K-byn (som Mel-B så fint kallar det) och vi åt pizza och godis och chips, drack läsk och fetade oss. Vi hade spelarmöte och sen brakade vi loss med riktiga danslåtar. Så trevligt så!

 Idag ska jag plugga. Eller jag ska skriva labbrapport och öva på min redovisning. BLÄÄÄÄÄÄÄ. Men eftersom det var Alexandra igår, och mamma glömde att jag heter Alexandra i mellannamn, så ska vi åka till Täby och mysa lite sen. Men allra allra först - Vampire Diaries!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!