söndag 19 februari 2012

Lover of the wild.

Igår kväll blev en riktig serie-kväll. Jag tittade klart både på Vampire Diaries och One Tree Hill, så nu måste jag ju vänta vecka efter vecka för att få se ett till! Hur ska jag överleva? Jag har just nu tittat klart på ett avsnitt av Grey's Anatomy. Ett avsnitt kvar på säsong 5. Och efter det säsong 6, och säsong 7 och säsong 8. Hihihohoho. Sen finns ju alltid Gossip Girl, men jag är inte lika fast i det som jag är i typ Vampire Diaries eller One Tree Hill. Prison Break är det några stycken som säger är helt amazing, så jag kanske ska ge det en chans? Jarå. Någon gång. Fast jag tycker om att sitta och smågråta till Grey's Anatomy. Men helst av allt vill jag se hur det går för Stefan och mina andra kompisar i Vampire Diaries eller hur det går för dem i One Tree Hill (vill ju inte avslöja för mycket liksom).

 Jag är en jävligt stor serienörd i allmänhet egentligen. Det är bara så underbart. Och när det slutar med jättesuperduperspännande cliffhangers, så blir det ju så att man är uppe halva natten. Men nu på sistone har jag inte haft tid för serier. Inte lika mycket i alla fall. Idag skulle jag egentligen bara kunna dega framför datorn, titta på serier och tjocka mig men jag måste skriva en fet labb om bananflugors gener och dessutom plugga på min genteknik-redovisning som ska redovisas (förmodligen) på tisdag. Säger det igen. Not a fan of school. Det ska bli så obeskrivligt skönt med sportlov. Verkligen svinsoft. Har nog aldrig längtat så mycket som jag gör nu efter en veckas ledighet.
 Jag ska åka och hälsa på faster, hänga med mina kåmpizar, shoppa och ja, ha ett liv. Gå på bio ska jag göra också! OCH SOVA. Men låt oss inte drömma bort oss, pluggeriplugg var det ju.


Jag har ju min fina musik i alla fall.

Som den här.
Och den här.
Eller den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!