måndag 27 februari 2012

I'll miss you when you're gone.

Såååååådär! Nu har jag fixat några tidsinställda inlägg för dagen och imorgon. Zuperbloggaren är på språng igen. Whoppa!!!! Har precis ätit min köttbullemacka till frukost och druckit smoothie. Mumsigt? Ja det tycker jag. Nu ska jag packa ihop mina saker, sen drar vi. Om en timme eller så skulle jag tro att vi flyger iväg mot Haninge.

 Hörni! Vad fint väder det blev! Så trevligt. Dock tycker jag det är skönare att åka bil i typ mulet/halvregn. Bättre sovväder liksom. Men nu ska jag ju inte sova, jag ska agera DJ och det kommer bli underbart. Många mycket bra låtar kommer spelas och jag kommer ta min mamma med storm med min musik.
*popkonst*. Tycker varken det är poppigt eller konstnärligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!