måndag 27 februari 2012

Take a chance on me.

Hej alla filurer *tittar noga på varenda filur*. Hur mår ni? Jag mår toppen! Jag ska snart iväg till Anette och det ska bli näääääääjs. Helt enkelt. Såhär känner jag mig över detta faktum:


Så glad att jag måste göra denna bild större än den andra. Oh, märkte nu att jag har en liten tandkrämsblötfläck på linnet. Nåväl, jag ska ändå till ett slicka-på-mig-monster så det går nog an. Men jag tycker om Aggisen ändå, trots att han slicker upp hela mitt ansikte. Eller äter i vissa fall. Här finns det ju bildbevis till och med:

  från Anettes kamera. Jag har med mig systemkameran den här gången, så nu ska det bli mycket fina bilder om vädret tillåter! JAG PACKAR TILL OCH MED NER SOLGLASÖGONEN. Vår åh kära vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!