lördag 25 februari 2012

Kötbullemacka - inte en barnlek det inte.

Lördagen har spenderats i Arninge med pappa. På Coop rättare sagt. Där inhandlades både fajitas-ingredienser och melon och köttbullar som jag kan ha på frukostmackan. Och lunch-mackan. HUR GOTT ÄR INTE DET? Och på tal om köttbullar. Nu när vi ändå inne är på ämnet liksom. Visst ska det vara mammas kötbullar från scan och man ska inte STEKA dem innan man lägger de på mackan? Nejnej. Råa ska dem vara. Eller råa och råa. De ska vara som de är när man köper de i förpackningen helt enkelt. Så. Skönt att vi har rett ut detta.

 Om ett tag kommer Lina hit. Lina den fina Kärkilina. Henne tycker jag om. Hon är go hon. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Titta på film och äta gott. Guacamole ska vi göra. Mums. Guacamole och nachos. Och sen har vi ju glass, maränger och kolasås också!! Blir nog en bra lördag det här. Film till det. Jag tänker... the last song eller hundtricket. We'll just see.


Jag lyser helt magnifikt med min tröja idag. Hihi näääjdå. Den är vit, lik vilken vit tröja som helst. Är inte så himla speciell idag faktiskt. Klädvis det vill säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!