lördag 25 februari 2012

Säger godnatt samtidigt som jag skriver det första inlägget för dagen.


Ser ni vadsomsnartskablienstörrefotovägg-fotoväggen (bakom the curly lady med det spända/zupersnygga/snea leendet)???? Den är bra den. Magnetvägg. Whoppaaa. Vet ni något annat som är bra? Mina LP's. Åh. Tittar på dem hela tiden. Mest på omslaget med den unga blonda Björn Skifs med jeansskjorta och jeans och en massa blåa nyanser i bakrunden. Är kär i jeans. Och jag bara drömmer om att ha kunnat vara med på den tiden när man faktiskt använde dem. Skulle vilja ha en LP-spelare. Det skulle vara ballt. Jag vill ha lite retrostil i mitt rum. Någonting jag också vill ha är en lysande jordglob. Det tycker jag är snygggggggt. Och jag ska införskaffa mig det. Varifrån vet jag inte riktigt, men vi får se. Nåväl, nattens funderingar får övergå till drömmar för nu byter jag ut tangentbordet mot ett stadigt grepp om täcket och stänger ögonen och avslutar kapitlet för den tjugofjärde februari tjugohundratolv (trots att det är den tjugofemte nu).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!