lördag 11 februari 2012

Pluggeliplugg.


Sitter här och kämpar med min faktauppsats. Ser ni hur koncentrerad och frustrerad jag är? Sitter här beklagande och tar på lill-huvet mitt. Att plugga på en lördag är inte min grej. Att plugga på en söndag är inte heller min grej. Eller på en måndag, en tisdag, en onsdag, en torsdag, en fredag. Det är inte min grej att plugga helt enkelt. Men det är sånt som måste göras.
 Ikväll blir det roligare i alla fall! Träning 18.30 - 19.30 (tror jag? måste kolla det där). Äta gott och sen kanske möjligtvis titta på film med mina homies. Eller filmmysa med Maria, om hon ska vara hemma. Vi får se. Jag kommer i vilket fall att köpa lite godis. SPÖKEN åh vad underbart. Eller egentligen är det bläckfiskar, men jag har alltid sagt spöken.

det bah vattnas i munnen på mäh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!