lördag 11 februari 2012

Är så himla festlig idag.

Titta bara på bilden. Blinkar i rött och grönt och alltmöjligt. Lördagscool helt enkelt.

Jahaja. Igår spenderades kvällen som sagt med Linnea. Vi spelade GTA (är så himla coola vi vet) och gjorde lite.. spårade videos. Typ Linnea syntes inte i bild men sjöng till en av Thorsten Flincks låtar medan jag mimade till hennes röst.
 Hur som helst. Kvällen blev fylld med asgarv och en massa massa kärlek. Hihohoho. Det var så kul så. Idag är min plan att plugga och kanske gå till gymmet. Men jag har ju fotbollsträning i kväll också så jag kanske tränar på gymmet imorgon i stället? Vi får se. Plugga ska jag göra i alla fall. Jag ska börja direkt efter att jag har skrivit det här inlägget.

 Eller näää. Måste göra ett toalettbesök först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!