fredag 10 februari 2012

Kärlekens tunga.



 Sitter här och skriver på min faktauppsats. PÅ EN FREDAG. En bild säger mer än tusen ord, men jag säger det med ord ändå: Tyck synd om mig. Blä. Är riktigt riktigt otaggad på skola. Känns helt bedrövligt. Och gymnasium. Jag ska ju välja ekonomi, men fasiken vad chill det skulle vara att gå någon lugn estet-linje eller så. Men jag ska utbilda mig riktigt ordentligt har jag bestämt, oavsett om jag vill eller inte. Nu KöR vI liksom. Nu ska jag återgå till mitt pluggande. I helgen så ska jag fokusera på historia. Och imorgon ska jag gå till gymmet. Har inte varit där på typ en vecka! BAJSPLUGG.

 Men i kväll får jag lite Linneafisen-sällskap so it's all good. Först ska jag äta ljuvlig mat med min kära familj sen får vi se vad jag och my friend kan tänkas hitta på! We're the kids your parents warned you about. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!