fredag 10 februari 2012

You better run.

Anna gjorde ett inlägg i min logg för sisådär tre timmar sedan, där hon frågar om skype funkar bra 18 på lördag. (skitbra tänker jag, kan man ju gratta henne på hennes 21årsdag!!!). Längre ner i detta inlägg så står det "... Och juste, det är min födelsedag då om du glömt det!" 

 VEM TROR HON ATT HON ÄR? Är jag verkligen en så dålig lillasyster så att hon måste påminna mig om viktiga saker som hennes 21års dag (= legally drinking worldwide liksom). Hursomhelst. Självklart har jag inte glömt din födelsedag Anna. 11 februari. Eller var det 12e? Hihi nää ba skååååja. 

 Idag börjar jag halv tio. Och jag kom på nu att då har jag ju faktiskt lite tid till att ladda in ännu mer låtar på the iPod. Ska jag nog göra. Maja vill att jag ska fixa Justin Bieber till henne. Förstår inte på mig henne ibland. Hon har väl egentligen inte lyssnat på Justin Bieber, men vipps så har hon en mega förälskelse på honom. Häromdagen sa hon att Lil Wayne var bra. "Har du lyssnat på honom?" frågar jag. "Nej, men han gör sån här.. rap.. och det är ju bra!" svarar hon. Bra svar Maja. 


blir en sittande "dagens" idag. sitter där så fint, som en proper flicka. nåväl. jeansskjorta levi's, kofta VILA, jeans bikboks 25:7 oooooockså lite smycken på det!

1 kommentar:

  1. Mäh! Överdriv lite va? Jag skämtade! Hahaha knäpptskafft.

    SvaraRadera

Kommentera här!