torsdag 9 februari 2012

Lite detdär och lite däthär.


Du har ju inte precis starka muskler om du får träningsvärk hela tiden



KOMMENTAR FRÅN DETTA INLÄGG.


Haha ja det kanske du har rätt i, men nu var det ju faktiskt så att jag hade varit på tynglyftning och lyft ovanligt tungt för att vara jag? Sen att jag har träningsvärk ofta beror ju på att jag alltid höjer vikterna på gymmet när jag känner att det blir för lätt!


 Nu ska jag gå och lägga mig! Efter en kväll av både inredning, tysta videosamtal där en gitarr ska stämmas (inge bra när man inte hör varandra alltså), chattmeddelanden och sms hit och dit och lite plugg så känner jag mig rätt slut. Sovmorgon imorgon också! Halv tio börjar jag. Schönth.


Jag och Bruce säger GODNATT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!