måndag 6 februari 2012

Vi är på gång.

Måndagens eftermiddag har bestått av plugg. Och i skolan pluggar man ju också så HELA dagen har bestått av plugg och mer ska det bli. Tänkte sätta mig ner och skriva lite på min uppsats om förintelsen. Tänkte sätta mig och skriva i kanske en timme, titta på något avsnitt friends och gå och lägga mig till halv tio. Imorgon är det nationellt prov i svenska. Del A. Börjar bli lite nervös, men det ska nog gå bra. Är dock helt sönderstressad på grund av alla grejer vi har den här veckan och de kommande veckan. Spanskläxa till imorgon, genetik-prov nästa tisdag, historia-prov nästa torsdag/fredag, inlämning av uppsatsen om förintelsen nästa fredag och labben om bananflugorna ska in måndagen efter. Jag spyr på detta. Är så oerhört trött på sånt här. VARFÖR behöver jag veta hur bananflugors arvsanlag ärvs? Eller vad DNA är? Nä asså not my thing. Men återigen, det är bara sånt här som måste göras.

 I morgon är det öppet hus på Tibble också. Ska nog dit och titta en gång till. Dubbelkolla liksom. Nej, nu ska jag fortsätta med mitt pluggande!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!