måndag 26 mars 2012

Är inte sådär svintrött som jag brukar vara. Bara trött.

Som ni ser så har jag äntligen bytt header. Ut med vintern!!! liksom. Så nu är den lite mer "vårig". Eller jag vet inte hur pass vårig en tegelvägg kan bli, men den är liksom varmare än den andra. Nåväl, I like it.

 Idag börjar jag halv nio as usual. Med biologi. Sen matte. No offense biologi och matte, men det måste vara den sämsta tänkbara början på veckan. Vill liksom börja med typ.. engelska. Det är chillllllll. Idag ska jag öva på min låt jag ska sjunga på onsdag också, och jag och Erik ska öva på den låt vi ska sjunga. Det kommer bli suuuuuuperduper tror jag.

Hörni, jag testade den där fetaste krämen av Duo-body buttern och oj vad mjuk jag blev på mina armbågar. Så ni som har torr hud, köp den. Riktigt bra. Och jag doftar som en sommaräng. Hihi.

mamma sitter och skrattar åt mig när jag ska ta en kort som visar hur gott peach-mango te är. lyckas jag? /tjejen utan ögonbryn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!