måndag 26 mars 2012

Jag skulle ge dig allting du pekar på.

Alltså åh. Nu har jag tittat klart på O.C. Förevigt. Nu har jag sett the whole thing och jösses vilket bra slut det hade! Så himla gosigt och jag ville bara krama om Ryan och bara pussa på honom.

 Sitter nu och chattar med två av mina boys. Mina homiezzzzz så att säga. Så trevligt. Också lyssnar jag på fin musik (och övar in texten till på onsdag). Imorgon fyller pappsen år och imorgon är det även den slutliga delen i nationella biologi. Labb + labbrapport på 60 min sammanlagt. Så himla kul att jag dör. Typ.

Men nu ska vi inte klaga. Det ska nog gå någorlunda i alla fall. Känner att jag inte bryr mig om detta nationella ämne längre? Bara orkar inte med all stress och att alla ba: OMG DET ÄR NATIONELLA IMORGON VAD SKA JAG GÖRA? JAG KOMMER FAILA OMG OMG OMG OMG också får dem liksom MVG på't.

Åh nu fick jag en idé. Vips sa det. Not gonna tell you though. Men snart.
told ya. vips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!