måndag 26 mars 2012

Need you like a heart needs a beat.

Jag stör mig så otroligt mycket på tjejer (och killar) på gymmet som ska vara übersnygga. Visst, klart man kan vara lite fräsch på gymmet liksom men typ ha världens sminkning och stylat ouppsatt hår? Visst visst, nu kanske det finns personer som faktiskt tränar med utsläppt hår och tycker om det men jag stör mig på det. Kanske avundsjuka? Att jag inte kan vara sådär snygg på gymmet liksom. Fast å andra sidan. Jag svettas på gymmet och får afro och kanske inte har smink/smink som blivit fult på grund av svetten för att jag är där för att TRÄNA. Inte vara snygg och hoppa lite på löparbandet liksom. (Och ta det lugnt Anette, jag har inte fått enorma muskler).

 Nog om den klagningen. Till någonting annat. Idag när jag var på gymmet så visades BILJARD på Eurosport-kanalen. Alltså. Visst visst, vissa kanske tycker biljard är kul men really? Biljard? Som värsta elitsporten där "spelaren" ser helt supedupermegaapafokuserad ut som om dens liv hängde på just den här stöten. I just don't get it. Sport är typ RUGBY eller FOTBOLL eller HOCKEY. Biljard!? Vad är det för nåt. Sätta en kula i ett hål. Okej nu är jag medveten om att till exempel fotboll är att sätta en boll i ett nät, men sporten är bara så olika. Man ska svettas i en sport. Biljard tar 85903485903 timmar och det är bara så långtråkigt!? Detta gäller även poker. VEM BRYR SIG?
sådärja!

 Med detta sagt så ska jag gå och lägga mig och vakna till en ny dag med nya bekymmer och klagomål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!