lördag 3 mars 2012

Bara så länge det finns stjärnor över oss.

Lyckoruset sitter kvar. Woppa!!!!! Idag är planerna ytterst oklara. Jag ska ringa Linnea och kolla om hon har tid för lite lattjo med mig, har ju inte sett henne på över en vecka! Om det inte blir något så ska jag ta med mig mamsen till stinsen förmodligen och byta storlek på ett par shorts jag köpte härom dagen.

 Jag har vaknat 9 både idag och igår! Det är skönt faktiskt. Att man får in någorlunda rutiner, för att det är bara jobbigt att sova till halv tolv och sen ska man upp sju nästa morgon liksom. Bättre att vakna klockan nio. Och man hinner så mycket mer!! Jag ska bara borsta tänderna och sen är jag klar, och klockan är inte ens elva! Och igår hann jag och mamma åka till gymmet och komma hem till tolv-slaget. Det är helt enkelt mycket effektivare att vakna lite tidigare.
 Idag orkar jag inte gå till gymmet, man måste vila emellanåt också! Jag ska städa mitt rum faktiskt. Min madre har rätt, det är mycket finare när det är städat.

Sån himla cool brutta. Jag och Elin skulle ju ha gått på bio i veckan men hon är i Funäsdalen så det blev ju inget med det! Nåväl, får ta't när hon kommer hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!