lördag 3 mars 2012

Norrtälje-lördag.

Om en timme ungefär åker bilen till Norrtälje! Gittan och Morgan har nämligen flyttat ut på landet och vi (jag, mamso och papso) ska åka dit och hälsa på och äta god middag. Mina extra-päron faktiskt. Jag gillar dem och spenderar mer än gärna min lördagskväll med dessa personer! Haha låter nog ganska 'lame'. Att åka ut till landet med föräldrarna och äta middag med föräldrarnas kompisar, men åh det är bara mysigt. Sitta och prata skit med mamma och Gittan, mysa med Smulan och leka med Morgan och pappa. Det är som att ha föräldrar dubbelt upp!

 Och det blir småplock i kväll dessutom! Åh småplock. Det är så gott och liksom.. socialt! Trevligt och gott.

 Nu måste jag gå och kissa, har "suktat" efter det flera timmar nu men jag har glömt bort det helt enkelt! Påtal om kiss och sådant (hehe): Jag måste ha världens största urinblåsa. Den är gjord av stål alltså. Både mamma, mormor och faster Anette är helt chockade över att jag bara går på toaletten morgon och kväll. Haha nåväl, är man gjord av stål så är man!

Sitter och pratar med herr Jonius på facebook. Han tycker att jag har bytt image nu när jag köpt en skinnjacka, och kan absolut inte ha min profilbild jag har nu på facebook utan jag måste ha "en som man ska få känslan av typ betong, brottslig stad, motorcyklar och självsäkerhet. Med ett leende som säger:
till kameran: "i'm the sheriff in town" Kameran ska känna sig som en rookie i dina trakter liksom."

Nu hann jag ju inte springa ut till ett fabriksområde för att Jonius tycker att "det bästa e ett fabriksområde och du ska försöka ha ett fordon där".


... Men är detta en bra början på min nya badass-image?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!