söndag 4 mars 2012

Läran om livet baaaaaaaah.


Sitter här och suckar och ojjar mig med biologi-boken. Jag ska läsa igenom HELA på 355 sidor. Detta gör jag för att förbereda mig inför nationella biologi-provet. Dock hade det varit värre om jag hade behövt läsa 355 sidor om kemi, biologi är ändå ganska lugnt och intressant, nä okej men "roligare" än kemi. Och jag ligger här med min fina kudde i mitt fina ljusa rum och tar det lugnt. Så det går ingen nöd på mig.
 Jag har pluggat in min genteknik-redovisning också, och dessutom redovisat den för min mamma! Haha stackars mamsen.

 På tal om mamsen, hon kom hem från sin mil-runda (no biggie liksom) nu (får bara lite dåligt i alla fall! Det blev ju ingenting igår, men idag så blir det en liten shoppingrunda. Eller nej, jag ska inte shoppa någonting, jag ska lämna tillbaka ett par shorts och möjligtvis ta en fika. Efter det ska vi till Arninge Rusta och köpa vita tavelhyllor som jag ska sätta upp i mitt rum. Jag kommer ta bild på mitt rum när det är HELT klart. Jag måste bara hitta lite smådetaljer till, typ fina små ljuslyktor, någon blomma, en hylla att ha bredvid sängen osv.

Nu ska jag lägga ner plugget för ett tag (faktiskt första dagen jag pluggar den här veckan, jisses vad skönt det har varit med pluggfritt lov - trots att jag kanske borde ha pluggat lite mer än vad jag gjort.. nåväl) och göra mig i ordning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!