måndag 5 mars 2012

"Mittbena" med citattecken.



Här sitter jag med "mittbena" och tar mig i huvudet likt en apa. Jag kan ju börja med att säga att citattecknen i föregående mening står för att jag inte riktigt kan ha mittbena, då jag har en virvel längst fram i pannan min. Jag har alltid velat kunna lägga håret lite här och där och tänka "hmm idag ska jag nog ha snedbena, upsi nu blev mittbena modernt igen!". Mitt hår är tråkigt på det sättet. Samma grej hela tiden. Men hursomhelst, jag ska prova på "mittbena" och se hur det blir. Jag tänker mig att det kommer bli som varsin explosion när håret torkar. Lite Einstein typ? Det återstår att se.

 Såg ni the Proposal igår på femman? Åh den är ju bara för bra. Riktigt rolig och mysig! Haha till och med pappsen skrattade (när han inte sov det vill säga). Och allt hörde jag mamma fnittra till (när hon inte sov alltså). Jag har två tv-sovande föräldrar helt enkelt. Men det gör mig ingenting. Bara dem inte snarkar, åh herregud vad jag hatar snarkningar.
 Det var ju inte så länge sen jag hade ett annat rum i huset som är vägg i vägg med päronens rum, och det är inte isolerat så jag hörde (med min knivskarpa hörsel) varenda snarkning och andetag. Typ. Och det var så jobbigt! Vissa nätter när jag inte hann somna före dem så låg jag där i sängen, nästan gråtfärdig alltså. Haha jag blir irriterad. Vill liksom bara gå och slå dem. Nåväl, det har jag inte gjort. För den mesta delen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!