lördag 17 mars 2012

Buy me a time machine.

Oj oj oj. Hetsig dag. Gick upp vid nio för att äta frukost och dra mig till gymmet vid 10. Körde ett pass idag! Body Jam. Ett danspass... Hmmmmm alltså jag vet inte om det berodde på att jag inte hade kört koreografin förut eller om jag bara suger på att dansa, men det var faktiskt inte SUPERkul men helt ok. Och det var ändå rätt jobbigt för att vara dansgrej. För när jag körde zumba en gång på ett annat gym var det inte alls jobbigt! Ska testa på zumba någon gång här på gymmet också och se om det är någon skillnad. Men nu ska jag nog boka in mig på pilates imorgon bitti. Ska testa så många pass jag kan!!

 Nåväl. Efter min tränar-morgon så åkte jag iväg till Vikingavallen och mötte upp massa tjejer i laget och vi tittade på när coach spelade match. De vann med 4-2 :) Och det var svinkallt!??!?!?? Skulle tagit på mig lite varmare kläder kanske, men jag klarade mig.

 nu är jag äntligen hemma och har till och med varit och köpt en påse nacho-chips med ostsmak och rört ihop guacamole (fetto-lördag). Ska dra igång några avsnitt Cougar Town och bara äta mig fet. Ha ett bra liv, klart slut.




OCH HÖRNI, ISSHOWEN IGÅR VAR COOL. MATILDA VAR SÅ SNYGG OCH DUKTIG.

1 kommentar:

  1. om man inte tycker zumba är jobbigt så har man inte gjort rätt

    SvaraRadera

Kommentera här!