fredag 16 mars 2012

Young, wild and free.

Tjenare, nu ska jag skriva det ultimata blogginlägget för att inspirera min vän. Maja heter hon. Och vet ni vad det rimmar pååååååå??? Hoho. :-)

Vi sitter här och pratar om kläder. Vad som är fint och inte fint. Ska man ha softarkläder eller vara lite fredags-fin på fredagar? Säger som Hamlet: Det är frågan. Nåväl. Känner att den här grejen med "det ultimata blogginlägget" inte funkar så bra. Har inte haft så mycket att skriva om, mycket konstigt med tanke på att jag pratar för fulla bullar/rullar (ja eller något bra ordspråk) nuförtiden. Alltså jag pratar verkligen JÄTTEmycket. Men then again, jag har alltid varit en levande pratkvarn så varför sluta?

 Om en timme ungefär ska vi dra oss till Vallentuna och möta upp Magnus och sen ska vi gå till ishallen och titta på när Matilda sopar banan på isshowen!!


Tycker förövrigt vi är ganska snygga.

 På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!