torsdag 15 mars 2012

Wake me up before you go go.

Har så jävulustiskt ont i halsen. Och knäet. Vad är detta?!?! Nåväl. Jag sitter och dricker te i hopp om att lindra min hals-smärta.

 Idag är jag bortom trött. Jag är liksom död. Oh my. Jösses. Känns som om någon kommer sova idag på lektionerna.. Jag tycker för övrigt att det känns som fredag idag? Det gör verkligen det. Och det tycker jag är konstigt. Varför känns det så ibland är min fråga. Att man tror att det är fel dag.

 Aja. Hade ingen aptit idag heller men jag sitter och får i mig världens godaste knäckebröd med lite skinka på också lite te som sagt. Vad händer med världen? Eller mig i alla fall. Okej visst, jag kan gå med på att jag får vara lite (hehe) trött ibland, men att tappa aptiten!? So unlike meeeeeee. Nåväl. Klart slut.


haha asså niall's kläder, urgulligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!