söndag 11 mars 2012

För trött för att hitta på någon rubrik.



Under helgen så har fyra filmer avverkats, och den femte rullar just nu. Fredagskvällen började med Marie Antoinette (som var helt ok bra ändå), fortsatte med This means war som ersatte melodifestivalen. Jag kom hem vid elva-tiden, och vid tolv-tiden la jag mig i sängen men var inte så trött så jag satte igång Friends with Benefits (bilden), en mycket bra och mysig film. Rolig var den också. I kväll blev underhållningen Remember me, så nu har jag tömt mitt skafferi på tårar. Just nu sitter jag och tittar på Taken på tv4, fast nu är det ju fucking 22-nyheter. Hatar dessa nyheter. Bara stör.

 Förutom allt detta film-tittande så har jag även bakat scones till lördagsfrukost, strosat runt i Täby med Elin och köpt ricinolja (som tydligen ska stimulera håret att växa snabbare, får se hur det går) och åkt runt med mamsen till olika MIO-affärer och köpt en hylla samt några ljuslyktor till mitt rum. Jag har monterat upp denna hylla och lagat mat (och jag har även besökt förvånansvärt många mataffärer denna helg). Självklart så har jag även pluggat (det är ju mitt liv nuförtiden <333333) biologi, och läst över 200 sidor i biologiboken. Och sist men inte minst så har jag kletat in ricinolja i min hårbotten, låt experimentet börja!

 Det var min helg det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!