måndag 12 mars 2012

Jennöh en vanlig måndag.

Just nu sitter jag och kniper för kung och fosterland. För att det är så kissnödig jag är. Ska kissa snart. Men tänkte, måste ju uppdatera lite!

 Har tagit mig igenom 292 sidor ur biologiboken, som är på 343 sidor. Bra jobb bra jobb. Pluggar ju då inför nationella biologi på onsdag. Är inte så nervös faktiskt. Konstigt nog.


Denna text här ovan har tagit mig flera flera minuter att skriva. Under dessa minuter har jag hunnit skypa med Anna, and it's still going on. Har inte hunnit kissa än. Ska göra det. Och äta. KÄNNER ATT JAG HAR LITE SKRIVKRAMP IDAG SÅ JAG AVSLUTAR DETTA INLÄGG MED EN LITEN BILD:


Tänkte nominera mig själv till alla dessa "Veckans/Kvällens/Sveriges/Vallentunas Brud/Babe/Snygging" som svärmar omkring över hela facebook. Fast jag kanske är en lite för överlägsen vinnare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!