tisdag 13 mars 2012

Sitter här och chillaxar.

Chill + relax liksom. Är så himla smart!??!?!!? Har för övrigt klippt mig och blivit lite mer 50-tal i håret:


NÄÄ GICK NI PÅ DEN LÄTTA???????

Nåväl, skämt åsido.
Dagen till ära har varit bra. Lugn. Har inte hänt sådär jättemycket tycker jag? Gjort lite frågor om Östersjön (vet ni hur ÄCKLIGT vårt hav är?), läst en hundra år gammal bok ("doktor Glas") och arbetat med mitt SO-projekt som innefattar i princip alla SO-ämnen. Vi ska göra ett eget land, remember? Det går långsamt framåt, men det går bra. Måste öka takten lite känner jag. Ska nog jobba med det i helgen. Känner förövrigt att det är så konstigt att vi inte har så mycket att plugga till!?!? Känns som någonting saknas i min vardag liksom. Men ack så skönt det är. Bara ta't lugnt och relaxa. Som nu till exempel. Ska dra igång f.r.i.e.n.d.s. I'll be there for youuuuuuuuuuuuuuuu. Åh bäst :')

Jaha jaha. Imorgon gäller det. Då är det nationella biologi som gäller. Är faktiskt inte nervös. Än. Jag har läst igenom hela biologiboken (blev klar alldeles nyss, aaaaaah *suckar av lättnad*). Men det ska nog gå bra! Believe that you'll do well and have the battle is won, eller hur var det man sa? Något sådant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!