fredag 23 mars 2012

Freeeeedah


Idag är jag lite gladare än vad jag var igår. Tårarna har lagt sig. Pjuh. Idag är det fredag och det är ju najsnajs för att ikväll blir det myskväll med my ladies. Jag kom med det perfekta matförslaget: Hembakat pizza. Alltså HUR gott?! Mumsigt. Längtar. 

Men först: La escuela (skolan alltså). Idag ska jag öva på min låt som jag ska sjunga på "elevkonserten" på onsdag! Wooooop. Haha hoppas det blir bra och hoppas jag har valt rätt, ni anar inte vilka beslutsångestatacker jag har haft. Nåväl det ska nog bli bra. Och jag och Erik ska ju sjunga också! Trevligt trevligt. Nåväl, nu ska jag dricka upp mitt te as always och bädda sängen och borsta tänderna och plocka undan lite i rummet mitt oooooooch cykla iväg lika snabbt som vinden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!