lördag 24 mars 2012

Ben och hans vän Jerry.

Är riktigt otaggad på att åka iväg och träna men det ska jag! Eller kanske springa utomhus? Nåväl, we'll see. Jag ska i alla fall träna. Så mycket som jag åt igår med my ladies så måste jag köra ett rejält träningspass. Men gott var det! Vi gjorde hemmabakt pizza, med lite väl mycket ost kanske.. Och sen blandade vi ihop dip och skar upp morötter och gurka och vi hade alla dessutom köpt en varsin Ben & Jerrys som vi satt och smaskade på. Och när mitt sällskap hade gått hittade jag en chokladkaka vi hade glömt äta så den satt jag och åt på i min ensamhet. Mumsigt mumsigt.
 Tog typ två bilder igår men de verkar inte vilja laddas in i datorn!! Nåväl ni får nöja er med att se detta:


den här käkade jag dårå. Nordic Water Peace. Den var heltokejgod men inte toppen (som typ half baked eller chocolate fudge brownie). Den var dock absolut hundra procent godare en Amandornas val: Oh My Apple Pie. Äckliiii. Majsans glass har jag ätit förut och den är god faktiskt! Förutom valnötterna.. Chunky Monkey. 

SÅDÄR. Nu är glassmonstrets analys färdig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!