lördag 24 mars 2012

Hurtigbulle.

 Det blev en löprunda! En löprunda på 5.67 km på 28 minuter. Och att springa i uppförsbacke halva vägen är ju inte helt superskönt för benen. Är nöjd med dagens insats. Och jag har alltid hatat att bara springa. Men i det här vädret och med min musik i öronen så var det heltokejbra. Skönt att få röra sig faktiskt efter vår fetto-kväll.
 Jag sprang faktiskt hem till mormor! Hem till min kära mormor vid ICA Kraggan. Där fick jag dricka kallt vatten och jag fick även lite yoghurt i magen. Jag stannade inte så länge men tillräckligt för att få njuta av lite mormor-tid. Hon mådde inte så bra men det är bara och kämpa på. Hon har ju så ont i lederna och det blir ju extra jobbigt när man inte vet vad det är!
 Vi pratade lite och skrattade och sen kom pappsen och hämtade mig, haha att springa hem också hade varit lite overkill känner jag..

 Nu såhär efteråt känner jag hur endorfiner släpps ut i min kropp och skapar en lugnande känsla. Mmmmm endorfiner. Och nu grillar pappa korv också i vårvärmen. Bra lördag!


Har för övrigt skaffat mig ett fågelbo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!