söndag 25 mars 2012

Pumped up kids.

Jaha då har man förlorat en timme då. Bara sådär. Vips sa det. Så nu är det bara fyrtio minuter tills tåget till träningen går och inte EN TIMME och fyrtio minuter. Nåväl. Det är sommartid och allt med sommar är bra så jag är glad. Och det är fint väder och jag gillar allt med det här. Igår var det ju superfint och jag tog dagen i akt och gick ut och sprang som sagt. Men idag ska jag lägga mig på minus igen. Det är ju våffeldagen!!!!! Så pappa och jag ska göra våfflor och hare gött. Nåväl, som jag brukar säga minst 20 gånger per dag, nu ska jag inte sitta och skriva ett megasuperduperlångt inlägg så jag avslutar detta inlägg:



Mycket mycket bra låt. (Anna det var den här jag pratade om) Nu ska jag göra mig i ordning till träningen!

1 kommentar:

  1. Men åh det där är ju en gammal dänga. Moahahaha. Klart jag har hört den ;) Snygg header förresten!

    SvaraRadera

Kommentera här!