onsdag 7 mars 2012

If we could turn back time.


God dag / stenseriösa Jenny

Nejmen nu är det såhär att jag har svinont i toppen av fingret/nageln på the little f-finger. DETTA på grund av att min nagel har gått av och den har blivit för kort så att det gör himla himla ont. Inte bra inte bra. 
 Och ja, konsumentkunskapförhöret gick bra, thanks for asking........... :-) hoho. Nej men vem bryr sig om konsumentkunskap ärligt talat?

 Idag är det träning igen! Woppa!! Inneträning den här gången, men bara jag får vara med mitt fina lag <3

 Bytte om till linne, trodde jag skulle svettas ihjäl när jag cyklade hem. Jisses amalia. Men nu är jag kyligare än kylan it self! Fast jag fryser ju då inte. Är cool helt enkelt. 

 DUKTIG jag var på att skriva idag. Fyra stycken om helt olika grejer. Nåväl. 

 Sitter och tittar på f.r.i.e.n.d.s, det är väl de som tar all min uppmärksamhet. Bäst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!