onsdag 7 mars 2012

WHERE HAVE I BEEN!? WHAT ROCK HAVE I BEEN UNDER!?!

Hahah bästa videon jag har sett

 Ja, förutom att titta den här underbara videon så sitter jag och dricker mitt te. Ska snart göra mig i ordning! Engelsklektion står först på schemat. Så det är nog en ganska chill morgon. Vet inte riktigt vad vi har efteråt. SO tror jag? Ni baaaaaaaaaaaa /care.

 Hursomhelst. Igår var det ju som sagt uteträning!! Åh vad härligt det var! Lite hård och hal plan med det gick bra. Kändes förjäkla skönt att springa på konstgräs igen. Fick dock lite ont i mitt knä, jag får det emellanåt, men det är bara å bita ihop.

 Nej nu måste jag göra mig i ordning, tiden gick fortare än jag trodde!!


 Idag har jag på mig min jeansskjorta och myskofta och är icke fotovänlig. Vilket äggformat underhuvud (?) jag har idag?!!? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!