söndag 18 mars 2012

Zumba och städning och pp's.

Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Buy me a time machine.": 

om man inte tycker zumba är jobbigt så har man inte gjort rätt 



Kind of why jag sa: Ska testa på zumba någon gång här på gymmet också och se om det är någon skillnad. 


Sådärja. Nu är hela rummet mitt städat och dammsugaren har till och med varit framme. Morgonen har bestått av ätande och cougar town-tittande, men nu ska jag faktiskt jobba lite på min SO-redovisning. Vi ska ju göra ett eget land remember? Kunde inte komma på något bra namn till mitt land som visade att det var JENNYS land. Typ Magnus. Hans land heter Magnopolis och det är ju supersmart?! Men jag å andra sidan har ju då inte kommit på någonting så jag bara slängde ihop några bokstäver och namnet blev Sambey. Nåväl, inte hela världen. Och visst låter det lite afrikanskt? Sicken tur för att det ligger ju nämligen i Afrika mitt land!


 Nu ska jag fortsätta med mitt masterpiece till powerpoint.


woop woop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här!